Sipas një studimit të kryer në Institutin IFO në Munih, Gjermani, automjetet elektrike lëshojnë 11% deri në 28% më shumë emetime se homologët e tyre me naftë.
Kjo ndodh kur merren në konsideratë emetimet e dioksidit të karbonit (CO2) të lidhura me prodhimin e baterive së bashku me përzierjen gjermane të energjisë – në të cilën qymyri akoma luan një rol të rëndësishëm.
Miniera dhe përpunimi i litiumit, kobaltit dhe magnanit që përdoren për bateritë, konsumojnë shumë energji.
Një bateri Tesla Model 3, për shembull përfaqëson 11 deri në 15 tonë dioksit karboni. Duke marrë parasysh një jetëgjatësi prej 10 vjetësh dhe një distancë vjetore udhëtimi prej 15,000 kilometrash, kjo përkthehet në 73 deri në 98 gram CO2 për kilometër.
Dioksidi i karbonit që nevojitet për prodhimin e elektricitetit që fuqizon automjete të tilla gjithashtu nevojitet të përpunohet, thanë studiuesit gjermanë.
Kur të gjithë këto faktorë merren në konsideratë, çdo Tesla emeton 156 deri në 180 gramë dioksid karboni për kilometër, e cila është më shumë se një automjet afte i prodhuar nga kompania gjermane Mercedes, për shembull.
Studiuesit gjermanë trajtojnë këtë çështje me rëndësi për faktin se zyrtarët evropianë i shikojnë automjetet elektrike me emetime zero.
Ato gjithashtu shënojnë se targeti i Bashkimit Evropian prej 59 gramë të CO2 për kilometër deri në vitin 2030 korrespondon me një konsum “teknikisht jorealist” të 2.2 litër naftë ose 2.6 litër naftë të gazit për 100 km.
Këto kufizime të reja i bëjnë presion prodhuesve gjermanë dhe të tjerë të makinave të fillojnë në mënyrë masive prodhimin e automjeteve elektrike. Ndërkohë studiuesit mendojnë se do të ishte e preferueshme që të zgjedhin motorët e metanit, “emetimet e të cilave janë një e treta më e vogël se ato të motorëve me naftë”. /Auto Ekspress