Hapësirë e Dedikuar Botës së Makinave
  • Lajme
  • Analiza
  • Këshilla
  • Video
  • Shfaqjet e Makinave
No Result
View All Result
Hapësirë e Dedikuar Botës së Makinave
No Result
View All Result

Sipas studimit, automjetet elektrike emetojnë CO2 më shumë se automjetet me naftë

3 years ago
in Elektrifikimi, Lajme
2 min read
0
automjetet elektrike
25
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Sipas një studimit të kryer në Institutin IFO në Munih, Gjermani, automjetet elektrike lëshojnë 11% deri në 28% më shumë emetime se homologët e tyre me naftë.

Kjo ndodh kur merren në konsideratë emetimet e dioksidit të karbonit (CO2) të lidhura me prodhimin e baterive së bashku me përzierjen gjermane të energjisë – në të cilën qymyri akoma luan një rol të rëndësishëm.

Lajme të Ngjashme

Renault

Renault sjell makinën e re elektrike, që do të konkurojë fuqishëm rivalët Tesla dhe Volkswagen

2019-10-11
Elon Musk

Elon Musk paralajmëron zgjerimin e kompanisë Tesla në vendet e Ballkanit

2019-09-24

Miniera dhe përpunimi i litiumit, kobaltit dhe magnanit që përdoren për bateritë, konsumojnë shumë energji.

Një bateri Tesla Model 3, për shembull përfaqëson 11 deri në 15 tonë dioksit karboni. Duke marrë parasysh një jetëgjatësi prej 10 vjetësh dhe një distancë vjetore udhëtimi prej 15,000 kilometrash, kjo përkthehet në 73 deri në 98 gram CO2 për kilometër.

Dioksidi i karbonit që nevojitet për prodhimin e elektricitetit që fuqizon automjete të tilla gjithashtu nevojitet të përpunohet, thanë studiuesit gjermanë.

Kur të gjithë këto faktorë merren në konsideratë, çdo Tesla emeton 156 deri në 180 gramë dioksid karboni për kilometër, e cila është më shumë se një automjet afte i prodhuar nga kompania gjermane Mercedes, për shembull.

Studiuesit gjermanë trajtojnë këtë çështje me rëndësi për faktin se zyrtarët evropianë i shikojnë automjetet elektrike me emetime zero.

Ato gjithashtu shënojnë se targeti i Bashkimit Evropian prej 59 gramë të CO2 për kilometër deri në vitin 2030 korrespondon me një konsum “teknikisht jorealist” të 2.2 litër naftë ose 2.6 litër naftë të gazit për 100 km.

Këto kufizime të reja i bëjnë presion prodhuesve gjermanë dhe të tjerë të makinave të fillojnë në mënyrë masive prodhimin e automjeteve elektrike. Ndërkohë studiuesit mendojnë se do të ishte e preferueshme që të zgjedhin motorët e metanit, “emetimet e të cilave janë një e treta më e vogël se ato të motorëve me naftë”. /Auto Ekspress

Tags: emetimeMakina ElektrikeTesla

Video

https://www.youtube.com/watch?v=N8IYKPn9W_k

Lajmet e Fundit

makina elektrike
Elektrifikimi

Njihuni me 10 markat më të famshme të makinave elektrike

by Auto Ekspress
2020-05-28
volkswagen
Lajme

Volkswagen duhet të dëmshpërblejë 235 mijë pronarë makinash për skandalin e emetimeve

by Auto Ekspress
2020-05-25
Mijëra makina të reja të bllokuara nga koronavirusi në pritje të blerësve
Lajme

Mijëra makina të reja të bllokuara nga koronavirusi në pritje të blerësve

by Auto Ekspress
2020-05-17
Ky mund të jetë Golf 2 më i modifikuar në histori
Lajme

Ky mund të jetë Golf 2 më i modifikuar në histori

by Auto Ekspress
2020-04-14
Makina elektrike Mercedes EQS do të jetë më e shpejtë sesa modelet tradicionale AMG
Foto

Makina elektrike Mercedes EQS do të jetë më e shpejtë sesa modelet tradicionale AMG

by Auto Ekspress
2020-04-08

Kategoritë

  • Analiza
  • Automatizimi
  • Elektrifikimi
  • Foto
  • Këshilla
  • Krahasime
  • Lajme
  • Motorsport
  • Shfaqjet e Makinave
  • Të Përzgjedhura
  • Video

Na Ndiqni në Facebook

Rreth Nesh

Auto Ekspress është një hapësirë e dedikuar botës së makinave, lajmeve më të fundit nga industria, këshillave, analizave, opinioneve e shfaqjeve prestigjioze.

© 2019 Auto Ekspress / Ndalohet riprodhimi i paautorizuar i përmbajtjeve të kësaj faqe

No Result
View All Result
  • Lajme
  • Analiza
  • Këshilla
  • Video
  • Shfaqjet e Makinave

© 2019 Auto Ekspress / Ndalohet riprodhimi i paautorizuar i përmbajtjeve të kësaj faqe

Go to mobile version